godaste sommarvinet...

 
Här är sommarens absolut godaste rosévin! Tack för tipset Anna!  =)

Jag håller som bäst på att hitta tillbaka och komma ifatt, första semesterveckan bestod av otroligt trevligt jobb och nu vill jag bara liksom hitta fram till där jag är. Med pokern, böckerna jag vill läsa och sakerna jag vill göra. Plantera fröna till kryddorna jag vill ha på min balkong som dom nu ska laga..  Mitt i sommaren? Tack för det televerket...  Hoppas krukorna kan bo i fönstret i köket så länge, jag har ingen aning hur länge balkongen kommer vara avstängd... Ja jag vet att man ska plantera kryddorna i april/maj, men jag hann inte det då faktiskt...   =)

 
Nice va? Mamma är duktig med blommor...
 
Hela rabatten är full med såna här!   =)

Jobbet ringde idag också... jag fick ett erbjudande jag inte kunde motstå så jag ska in och jobba två nätter nu, torsdag och fredag. Den här semstern kommer jag garanterat inte känna som att jag haft semester tillräckligt länge, men jag hoppas att jag hinner ifatt livet i alla fall..

Nu ska jag lägga mig och kolla de nya avsnitten av Criminal Minds..  Imorgon (idag) är en ny dag!  =)


Det underliga är att det regnar från det vita molnet, inte det mörka, ser ni det, precis ovanför hustaket och lite till höger?? Hmm...
Förresten så gör det gör inget att det regnar...man sover så himla gott då!  =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja du... Kan inte göra planer alls just nu. Men håller med om att det där rosévinet e absolut bäst i sommar :)

2008-06-26 @ 22:37:28
URL: http://lindacaroline.blogg.se/
Postat av: Elli

hihi..jag har ett annat vintips till dej i rose kategorin..Mulderbosch!!!!

fast tandarra smakar gött det med.

ang din vackra ros så heter den Peace och är en av de allra äldsta sorterna..en sk "ädelros"..

mao en av de sorter man använder för att odla fram nya..forum för värdelöst vetande..

2008-06-28 @ 23:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0