Pokerkryssningen...

Vilken härlig tillställning! Nu är fotona klara och jag har bokat in mig på nästa - hoppas verkligen att det inte krockar med Nordic Light i Sundsvall bara, då blir jag verkligen olycklig!!! Jag lägger in fotona vid 8-tiden imorgonbitti, efter det sista nattpasset - äntligen!! Visserligen är jag bara ledig en natt (pokersöndagnatt dock! *s*) innan jag jobbar ytterligare en natt, men ändå... Sen blir det långledigt över nyår! Fantastiskt!

Och det kan jag säga - jag kommer sakna de underbara människorna som jag jobbar ihop med på det här stället, men GUUUUUUUU vad det ska bli skönt att slippa jobba här!!!

Det fina i kråksången är att det kommer bli massor med tid över till saker som jag länge har velat göra - lära mig italienska, gå på danskurs (salsa kanske?), spela poker och umgås mer med vännerna som inte jobbar natt...

Ett helt nytt kapitel i livet börjar strax efter nyår och det ska bli oerhört spännande!!   =)

Tack älskling för att du fick mig att hitta mig själv igen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hmmm, säg till om du vill gå en danskurs som inte är salsa, för i så fall e jag på :)

2009-01-09 @ 12:30:52
URL: http://lindacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0