...vilken natt!

Det var fantastiskt skönt, harmoniskt och underbart att sova i sin egen säng! Jag vaknade flera timmar innan väckarklockan ringde, helt utvilad och full av energi! Lovely!

Jag har fått en massa idéer om hur jag skulle kunna göra om hemma och nu har jag nog lyckats skrapa ihop energin till att genomföra det också. Fast det är väldigt mycket jobba nu fram tills det är dags att åka till Malmö i slutet av Augusti. Den 28:e är det dags och det är Malmö Open i Poker som gäller då. Det ska bli riktigt kul!

Efter det passet jag jobbar just nu så är jag ledig i två dagar, ska se om jag kan fixa det värsta hemma.
(Om jag skriver det här så blir pressen lite större...*s*)

* Rensa köksskåpen - jag har en förhoppning att kunna få undan hyllan i köket så den väggen blir tom.
* Rensa/gå igenom kläderna (inför hösten, kanske behövs något nytt?)    =)
* Flytta hyllan i garderoben till hallen och hallens till garderoben

Om jag får undan grejjerna på min fina röda kökshylla så kan jag flytta på bordet lite, jag tror att det kan bli bra. Ställa det på tvären så det utgår från väggen istället för från fönstret. Eller också får det stå kvar. Vi får se.

Jag ska fixa med lite nya foton också, det är dags för ny fotomodell!  =)
För att itne tala om fotona från konserten med Winnerbäck! 

De kommer senare ikväll om jag bara orkar...

Kommentarer
Postat av: Erika

Men var är bilderna på LAAAASSSSSE då???

Resten kan du skippa :o) Du vet ju vad jag sagt. Förstår om det tar tid, ha ha.



Måste även få berömma dig för dina fantastiska fotografier samt förbannat bra text. Kul att läsa, sug åt dig.



Kramiz //Erika

2008-08-17 @ 23:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0