Vad är oddsen?

Hu! Min batteriladdare har dött! TVÄRDÖTT! Och när upptäcker man det? Jo, naturligtvis när man BEHÖVER ladda batteriet!!  *Uaahhh*

Av någon underlig anledning så finns inte laddaren att köpa hur enkelt som helst heller, kanske tur det iofs. Då hade jag sprungit iväg och köpt en ny laddare bums istället för att vackert vänta hela helgen nu till klockan blir 10 och gå till affären där jag köpte kameran så dom får byta ut laddaren...  

Innan jag får massa dumma förslag (om kameraladdaren alltså, andra dumma förslag emottages tacksamt) så: ja jag har givetvis kollat att det är just laddaren som har pajjat och inte själva batteriet och inte heller kontakten. (i väggen)

Fan.

Kommentarer
Postat av: BarbaGul

Men du jag kan tänka mig att det var sjukt bra :D OCH att man kan ju göra om gamla bilder, papperkopior till digitalt.. hur grymt som helst..

Nu på lördag smäller det, i Leksands kyrka :)

2008-08-04 @ 12:47:48
URL: http://barbagul.blogspot.com/
Postat av: BarbaGul

Angående bloggar så är jag är ju en allätare av värsta sort.. Foto, film, resor, utlandssvenskar, inredning, barn, dagliga livet, personligt.. Alles hehe..

2008-08-04 @ 12:49:28
URL: http://barbagul.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0