...och vissa straffar gud på en gång...

Haha, har jag sagt att jag har spanat in ett nytt objektiv till kameran? Tänkte ta lite extrapass så jag kan fixa ihop lite extrapengar till objektivet och allt annat kul som händer snart; Malmö, London osv.

Såg att det fattas folk på kvällspasset på jobbet i morgon och jag jobbar ändå natten och bor ju i stan just nu så jag erbjöd mig att börja lite tidigare, typ 18:30 isf 22. Kvällen är ju redan förstörd liksom... 

Hade jag läst tidningarna så hade jag kanske uppmärksammat att det är stort party i stan på grund av datumet (!) och vi kommer säkert få vad vi förtjänar...det hade bergis räckt med de ordinarie 9 timmarna...  *skratt*

...där fick man för att man "ställer upp"...
//klantfia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0