har aldrig åkt tbana så långt söderut...

Jag har varit ute på äventyr idag. Åkt tunnelbana ända till Vårby Gård. Jag har faktiskt aldrig någonsin åkt så långt med tunnelbanan överhuvudtaget.. Fast det var inte så farligt, men det kanske berodde på att det var mitt på dagen? Lite spännande var det i alla fall. Framför allt så var det nödvändigt på grund av ett möte som var väldigt givande och kan vara väldigt trevligt för framtiden. mer än så kan jag inte säga i nuläget. Det är mycket hemlisar nu men det måste vara så ett tag. Om det är jobbigt så får du fråga när vi träffas helt enkelt..  =)

Jag åkte förbi Solna Centrum på vägen hem för att skaffa lite Teufli som är det nya "godiset" helt galet gott, små starka paprikor (typ) fyllda med färskost. Fy tusan vad gott! Hittade en bit fin brieost som tillsammans med lite kex och vindruvor får agera middag ikväll. Det var så varmt och skönt ute så det hade varit jäkligt trevligt att sätta sig på balkongen en stund medan solen gick ner......  Inte så lätt just nu, tyvärr.


eftersom jag inte har någon balkong helt enkelt. Men det blir bra när det blir klart. Förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Camilla

God morgon!



Jag rensade datorn och är rädd att jag kanske har tagit bort något som måste finnas för photoshop.. Det har fungerat jättebra innan men nu går det inte att öppna, föröskte till och med avinstallera det men det gick inte heller :(



Jag vet faktiskt inte vad som har hänt men tråkigt är det i alla fall. Jag hade samlat på mig många penslar osv, dom är ju borta nu ..



Önskar dig en bra start på veckan!




2008-08-18 @ 05:54:32
URL: http://lotusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0