Puh!

Jag trodde att jag hade supit bort batteriladdaren till kameran - hur ska jag leva då???! Jag har ju dessutom flängt omkring rätt bra den sista tiden så den kunde ju hamnat precis var som helst.... Japp, vi pratar  Finland, Solna, Norrtälje och säkert något annat som jag har glömt och detta bara under April. Jag hade laddaren hemma hos Anna i Solna så där vet jag att den var med i alla fall och Finland och Norrtälje var ju efteråt..  Kikade på nätet för att se hur svårt det var att få tag i en ny, och som vanligt när det gäller såna här detaljer så är det inte det enklaste. Ganska dyrt och beställningsvara typ...

Därför blev jag superglad när jag efter fjärde kontrollen i alla rum hittade laddaren i sängen..  =)
Man kan ju undra vad den gjorde där men jag brukar packa ur väskorna på sängen så det har ju sin naturliga förklaring, eller hur!?  *s*

image379

Kommentarer
Postat av: Anna

Tur du hittade den... Blev så nervös att ja snott den av misstag att jag vände upp och ner på hemmet. Dock har jag svårt att förstå hur du inte kunnat hitta den om den låg i sängen!!??! Ja Ja, tydligen fler som är disträ. Kram Solna-Anna :)

2008-04-28 @ 23:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0