Dubbelklonk..

Det blev en klonk i tisdags på UbSvitens special.. Spelade uruselt de första händerna för att jag pratade i telefonen samtidigt, blev ju tvungen att lägga på och koncentrera mig på spelet istället och det lönade sig. Gick upp från 700 till hur mycket som helst, vann en 3-vägspott på känsla och tripplade upp. Efter det hade jag 3 gånger mer än 2:an ända till finalbordet då jag höll på att åka ut på bubblan nästan - ve och fasa! =)
3 bästa fick pengar, jag reducerade så vi låg nästan lika men kunde hämta tillbaka och vann alltihop! Perfekt!

På torsdagen blev det torsdagsjackpotten och både jag och Rolle hamnade på finalbordet vilket var extra kul. Allt stämde hela tiden och jag förlorade inte många potter. När vi var 3 kvar blev det snack om deal och jag kände pressen och hade svårt att snacka mig ur det hela så det var bara att följa med. Hade jag inte känt dom jag spelade med hade jag inte gjort dealen  - jag vill ju vinna!!!   =)
Det blev 3000 extra som jag gick direkt till cg och spelade bort....   HUR smart är det då? Man tror man är 25 år igen och stålmannen?? Jäkla korkskalle!!  =/ 
Undrar hur många gånger jag ska göra så innan jag fattar vad jag menar?? Idiot!
(Fast jag förlorade ju egentligen ingenting..*s*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0