200k gtd på UB ikväll...

Japp, satt hemma och tog det lugnt igår kväll och spelade lite online för en gångs skull, det var ju ett tag sedan. Jobbade lite samtidigt förstås, det är ju både WCOOP och framför allt WSOPE pågår för fullt. Mycket vältajmat har jag en intervju på gång med Annette Obrestad och det är helt perfekt då hon går så bra just nu, live i London. Det kommer förstås inte in förrän i nästa nummer, typ i slutet av oktober men, men. Spännande!

Tog en av de 15 platserna till 200 000 gtd ikväll på UB som sagt. Jag blev lite förvånad då jag såg att de kör freezeout - det är väl inte vanligt? Ska bli spännande att se om det blir något övervärde eller om det blir hur många deltagare som helst, har ingen koll på UB's statistik på söndagsturrarna. Först ska vi jobba klart dock, sitter där jag sitter till 22:15, sen håller vi tummarna!  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0