Haha, vilket skämt!

Det blev verkligen inte lika bra idag, ingen placering någonstans så jag la pokern åt sidan och fixade med fotona från Lenas födelsedagsfest istället! Av någon anledning så funkar inte min gamla Photoshop 7.0 bra med Vista och det är riktigt tråkigt - tur att jag har fler datorer! Nu måste jag bara föra över dom fotona till den nya datorn eftersom det är helt annat ljus iden, ville inte göra behandling annat är rätt storlek på bilderna på gamla eftersom det är så mycket som skiljer! Men det dröjer inte så länge...

Imorgon väntar seminarie med USA:s bästa föredragshållare inom området personlig utveckling och coaching. Det är första gången han är här i Sverige! Kungliga Tennishallen kl 15, sen hem med en taxi och spela Swedish Poker Challenge 19:30, $150 000 i garanterade prispengar plus en massa annat. Jag fick bestämma mig för att inte spela SM Main Event som börjar imorgon på grund av Anthony Robbins. SM är ju 2 gånger per år och Herr Robbins har aldrig varit här tidigare - det var inget svårt val faktiskt!

Om det är någon som blir nyfiken så kan ni googla, han heter Anthony Robbins och har skrivit en hel massa böcker i ämnet personlig utveckling, han är precis hur stor som helst inom området, det är bara lilla Sverige som inte ens fattat det här med coaching och personlig utveckling och som hamnat en aning efter.

Du kan till och med få ett smakprov, en gratis liten bok - gå in på den här länken och läs mer:

Anthony Robbins gratis bok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0