Pokerfinnkampen i Tallin...

Jag ligger lite efter just nu är väl det minsta man kan säga. I hela livet liksom. Kan vi flytta fram julen två-tre veckor ungefär??

Första helgen i december var vi på finalen i Pokerfinnkampen i Tallinn - kanontrevligt förstås. Förutom jobbet och min absolut första spelade Omaha-hand som var väldigt lönsam (*asg*) ((nä det var inget skämt, det handen inbringade typ 11 000 EEK!!! Och jag visste inte ens vad jag gjorde!! *fniss*)) så klonkade jag hem en turre på lördagnatten (online) med nästan $1200 i förstapris. Det var en lönsam helg helt enkelt!  =)
OCH trevlig! Ni är härliga underbara människor! 

Daniel Gillan klonkade inte, därmot blev det lite klinkande. På pianot. I A la carten. Vi trodde att han skulle få åka fyllecell hem när vakten kom och drog honom i armen, men dom ville bara att pianissan skulle få tillbaka sitt piano..  *skratt* Där var det nära Danne! =)
Bara några sekunder ifrån att vinna vadet, dessutom, haha!
Bildbevisen ser ni lite längre ner.

image254

Kolla Hefo, ett till bra kort på dig!  =)
image255
Mery och Danne Gillan
image253
Finske Dino Dinler (till höger) som vann hela pokerfinnkampen, både turren, terminatorn och rankingen - här tillsammans med ett av Finlands pokerproffs Pasi Heinänen.
image256
Söta Mery du måste sluta röka!  =)
image257
"Min" Rolle
image258
Mery & Danne igen, härliga människor!
image259
...tomtar...  *skratt*
(Danne och Andreas)
image260
Rolle gillar egentligen inte heller att vara med på bild..
det här fotot blev iaf riktigt bra, lite för ljust bara.
image261
Mery och en av arrangörerna (tror jag?) kommer inte ihåg namnet tyvär... *sorry*
image262
Danne & Andreas igen
image263
Mery
image264
kolla, nu börjar han tröttna på mig och min kamera *fniss*
- det räcker nu!!  =)
image266
Pianotjyven
image265
och här kommer pianoväktarna...  de var faktiskt två!  =)
image267
Rolle, Gusten och Danne. Är det det där som är simultankapacitet älskling? Två drinkar samtidigt?!  =)
image268
Vi hittade en charmig fripassagerare ute på däck, undra vad hon (?) ska göra i Sverige? Köpa julklappar? Vet hon vart hon är på väg egentligen? Hon kanske brukar göra så, smygåka med Tallink?!  =)
Förresten - pratar fåglarna samma språk över hela världen eller hur funkar det egentligen??


Kommentarer
Postat av: MyyZz

Hejsan Åsa!!

Kul att hitta dig här .. och kul att hitta massa roliga bilder att titta på. Länkade dig så jag inte tappar bort dig igen :-)

Tjingeling MyyZz (Tina L)

2007-12-20 @ 00:33:08
URL: http://blogg.myyzz.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0